Copywriter Img 857.jpg

Co roby copywriter?

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu copywritingiem mogli skupiać się wyłącznie pracownicy agencji reklamowych, i uzyskanie posady w jednej z nich nie było łatwe. Współczesny świat pisania na zlecenie wygląda jednak dużo bardziej zachęcająco! Jeśli interesuje Cię marketing i reklama w Internecie, a przy tym masz nieco talentu do pisania, praca online jako copywriter może Cię zainteresować. Ale z czego zacząć swoje poszukiwania w świecie copywritingu?

By zyskać dobrze płatne zlecenia, będziesz potrzebować portfolio oraz własnej strony, za pomocą której zachęcisz klienta do współpracy. Na wstępie nie musisz inwestować w bardzo rozbudowany design strony – wystarczy, aby była widoczna także wyglądała profesjonalnie. Ale co powinno znaleźć się w Twoim portfolio copywritera, jeśli dopiero zaczynasz? To proste – zamieść tam przykładowe teksty z innych dziedzin albo link do swojego bloga.


Podobne artykuły: profesjonalna redakcja i korekta tekstu


Początki zawsze bywają usłane przeszkodami, i praca w Internecie nie jest wyjątkiem od tej reguły. Nie ma innej drogi – może będziesz musiał zgłosić się do wielu potencjalnych klientów, zanim znajdziesz kogoś, z kim nawiążesz współpracę. Nie pozwalaj jednak, by początkowe trudności odebrały Ci wiarę we nasz sukces! Każdy copywriter zaczynał w odpowiedni sposób, ale udało się ale tym, którzy się nie poddali.